This page has moved to a new address.

De industriële eetkamertafel

Woonblog my industrial interior: De industriële eetkamertafel

dinsdag 24 juni 2014

De industriële eetkamertafel

Al tijden ben ik op zoek naar een nieuwe en het liefst industriële eetkamertafel. De eetkamerstoelen heb ik al uitgezocht, deze worden wit. Maar nu begint de zoektocht naar eetkamertafel een industriële look heeft en die tevens betaalbaar is. Er zijn namelijk genoeg mooie industriële tafels. Mijn voorkeur gaat uit naar een houten tafelblad met metalen/stalen poten. Dit soort tafel zul je daarom ook hieronder terug vinden.

In deze post vind je inspiratie voor een industriële eetkamertafel. In een nieuwe post zal ik foto's en adresjes van betaalbare industriële eettafels beschrijven.







Labels: , , , , ,

3 reacties:

Op 29 juli 2014 om 14:40 , Anonymous Angelique zei...

Erg mooie foto's! Ik heb mijn industriële eetkamertafel gekocht bij Robuuste tafels, erg goede kwaliteit. Industriële tafels brengen echt een fijne sfeer met zich mee, ik zou niet meer anders willen.

 
Op 28 november 2014 om 14:48 , Anonymous Femke Lijsten zei...

Wauw ik heb helemaal zin om mijn woonkamer om te gooien. Ik ben zelf erg van de Scandinavische inrichting en laat me daar ook graag door inspireren.

 
Op 16 januari 2015 om 12:52 , Anonymous Peter zei...

Erg leuk dat je ons inspireert met de tafels. Ik kan je vertellen dat dit ook zeker gelukt is, dankjewel!

 

Een reactie posten

Vul hier je reactie in....

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage