This page has moved to a new address.

Very raw... Een industriële binnenkijker

Woonblog my industrial interior: Very raw... Een industriële binnenkijker

vrijdag 18 december 2015

Very raw... Een industriële binnenkijker

In mijn zoektocht naar industriële binnenkijkers kwam ik via Vosgesparis onderstaande industrieel ingerichte winkel tegen. Deze kledingwinkel staat in Wenen en heet Wolfensson. Het is een zeer inspirerende industrieel ingerichte winkel. Mooie details zijn: de "oude" look van de muren, de combinatie van zwart metaal, hout en beton op de muren gecombineerd met hoge plafonds (welke een ruimtelijk effect creëren). Tevens is de zwart/witte muurschildering met "style is a simple way of saying complicated thing" een echte eye-catcher! Ik laat me zeker hierdoor inspireren, jullie ook?

Bron: Vosgesparis










Labels: ,

1 reacties:

Op 26 december 2015 om 13:32 , Anonymous Chantal zei...

Wauw wat een coole winkel! Ziet er echt heel vet uit. Ik ben zelf verhuurmakelaar in Amstelveen, dus zie daarvoor veel huizen. Zo ben ik in interieur geïnteresseerd geraakt, en vind vooral industrial design heel vet. Ga deze post en de rest van je blog zeker gebruiken voor inspiratie! Bedankt voor het delen en ga zo door Gemma!

Groetjes,
Chantal

 

Een reactie posten

Vul hier je reactie in....

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage